سوالات متداول

About Shape Shape Shape

پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

  • برای خرید از می جانبی حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله ، قبل از خرید میبایست از طریق ایمیل ثبت نام کنید.

  • میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    شما میتوانید به صورت تماس تلفنی از وضع موجودی کالا باخبر باشید.

  • از چه روش هایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

    شما به صورت پرداخت آنلاین سفارش خود را پرداخت کنید.

  • بعد از اینکه سفارشم ثیت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

    سفارش شما یک روز کاری بعد از ثبت نهایی از طریق پست و باربری ارسال میگردد و طی 3_4 روز کاری تحویل شما داده می شود.

  • آیا کالاهایی که در سایت می جانبی بفروش می رسند اصل هستند؟

    بله ، کالاهایی که در می جانبی بفروش میرسند دارای اصالت هستند . کالاهایی که توسط تولیدکننده اصلی تولید نشود با عناوین دیگر مشخص هستند.

  • چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

    بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید به ایمیل شما شماره سفارش ارسال میشود , میبایست از طریق پیگیری سفارش داخل سایت شماره سفارش و همینطور ایمیل خود را وارد نمایید

  • هزینه ارسال در می جانبی چگونه است؟

    هزینه ارسال هر سفارش بر اساس مسافت ، وزن و حجم متفاوت است. حداقل هزینه ارسال پستی براساس تعرفی مصوب 25000 تومان است. سفارش بالای 500 هزار تومان ارسال رایگان است.

  • بعد از ثبت نهایی سفارس آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

    لغو سفارش تا قبل از ارسال کالا ممکن است .

  • گارانتی کالاها شامل چه مواردی است؟چطور می توانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

    به این دلیل که گارانتی شرکت های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است بنابراین در این جا امکان پاسخگویی دقیق ممکن نیست. بهترین کار این است که با خود شرکت های گارانتی تماس بگیرید.